רוצים לשמוח איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    רוצים לשמוח איתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      אולם לבר מצווה

      מחפשים אולם לבר מצווה?

      לחגוג בר מצווה זה מרגש ביותר, וברור מדוע כל ההורים שכבר היו במצב הזה רצו לעשות הכול כדי שהילד יהנה. מדובר על אירוע של פעם בחיים שבו הילד שלכם עומד במרכז, כך שברור מדוע תרצו לשכור אולם לבר מצווה שיהיה מכובד ויפה. השאלה היא איך עושים זאת ולאן פונים. בנוסף, פעמים רבות גם נרצה לעשות זאת בדרך כמה שיותר מהירה, כי לא תמיד יהיה לנו זמן לצאת ולראות אינספור אולמות פוטנציאליים. זה נשמע מוכר? אתם מחפשים אולם מקסים שתרצו לחגוג בו בר מצווה לילד? פנו עוד היום אל eve אירועים, אולם המציע לכם חבילה כוללת עם אפשרות למלצרים מזמרים עם רפרטואר שירים רחב, מקרנים למצגת, אטרקציות לילדים כמו פלסטיישן, הוקי, כדורגל, כדורסל ומפעיל מקצועי. בנוסף גם חניון נוח לכל האורחים.

      אולם לבר מצווה עם טיפים וליווי אישי

      בבואנו לדבר על בחירת אולם לבר מצווה אנחנו רואים שיש הרבה פרמטרים שצריך להתייחס אליהם. בנוסף, השאלה האם בר המצווה באמת יהיה מוצלח או לא תלויה גם בתשומת הלב שנוכל להעניק לעוד כמה פרטים. למשל, איזו מוזיקה נשמיע, מי יהיה התקליטן ואיזה אוכל נרצה להגיש לאורחים. אם כל הפרטים האלה מטרידים אתכם, אתם צודקים. לכן חשוב מאוד, בבואכם לבחור אולם לבר מצווה, לפנות אל מקום שבו יתנו לכם שירות כולל ומקיף. כך תוכלו להבטיח שאתם בידיים טובות ושבסופו של דבר, כאשר האירוע יסתיים, תרגישו שהבחירה שלכם הייתה מוצלחת.

      תנו למומחים של eve אירועים ללוות אתכם לכל אורך הדרך

      בין אם ברור לכם איזו מוזיקה תרצו להשמיע בחגיגה ובין אם לא, אתם צריכים שהמומחים יעזרו לכם. אתם צריכים שאנשי המקצוע שחיים ונושמים את תחום האירועים יתנו לכם טיפים שונים ליצירת בר מצווה מרגשת ושונה. לכן כדאי שתפנו אלeve  אירועים, אולם יוקרתי ומפואר במיקום מרכזי בתל אביב, שזמין עבורכם תמיד במספר: 050-2333320. האולם מציע כשרות מהודרת מחפוד, התאמה לפי סגנון האירוע שלכם, תאורה, הגברה ודיג'י. זה לא משנה אם תרצו לעצב את האולם בצורה מיוחדת לכבוד האירוע או שתרצו לבחור את האוכל הכי טעים שיש. מה שבטוח זה שהליווי המקצועי של אנשי הצוות שעובדים כאן, זה כל מה שאתם צריכים. חייגו עוד היום לקבלת הצעת מחיר נוחה ולשריון התאריך הדרוש לכם.

      אם חיפשתם את המקום הנכון לחגוג בו את בר המצווה של ילדכם – הגעתם למקום הנכון. כבר שנים רבות איב אירועים שמחים לארח מדי שבוע חתני בר מצווה יפים ומקסימים שחיכו 13 שנים ליום זה. מיד בתום העלייה לתורה תגיעו אלינו ותיהנו משפע של אוכל אשר נבחר בקפידה על ידי השף שלנו, תפריטים מגוונים שישאירו אתכם עם טעם של עוד, דיג'יי מוביל אשר ירקיד אתכם אל תוך הלילה, אווירה של כיף ואושר שהצוות שלנו ישרה על הנוכחים לאורך כל הערב וכמובן טיפול מסור ואישי שנעניק לכם כמיטב המסורת והמוניטין של המקום. מחפשים בכלל מועדון לבת מצווה? אין בעיה, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

      אנו מעניקים יחס ומשקל רב לכל בקשה ולכל נושא שלקוחותינו מעלים על הפרק ומבטיחים כי בתום האירוע תצאו מסופקים, מרוצים ונרגשים עד הגג.

      אירוע בר מצווה מרגש וקסום

      אולם לאירוע בר מצווה במרכז הארץ

      בין אם אתם תושבי המרכז ובין אם לא הנכם מוזמנים להגיע לבקר באולמות המפוארים שלנו הנמצאים ביד חרוצים בתל אביב. לא פעם אנשים מהצפון ומהדרום בוחרים לקיים אצלנו את האירוע שלהם הודות לתשתית הקיימת באולם המספקת אירועים ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס. שירותינו כוללים:

      • אולמות קריוקי הכוללים מקרנים ומיקרופונים.
      • דיג'יי מוביל ומנוסה שיעשה לכם שמח לכל אורך האירוע.
      • ציוד תאורה וסאונד מתקדם.
      • מלצרים מזמרים שישירו לכם בזמן הגשת המנות.
      • תפאורה ועיצוב אשר יותאמו במיוחד לאירוע שלכם.
      • מגוון תפריטים עשירים וטעימים במיוחד כולל תפריט גורמה לאניני טעם.
      • אנשי מקצוע עם ניסיון רב שייעצו לכם ויתמכו בכם לאורך הערב.
      • שירות בשפה הצרפתית, האנגלית והעברית.
      • ועוד.

      חגיגות באולם בר מצווה

       

      איב אירועים – החגיגה הגדולה שלך באירוע בר מצווה

      אירוע בת מצווה או בר המצווה הוא יום הולדת מרגש מאין כמותו, יום הולדת אותו בנכם יזכור תמיד. רגע לפני שאתם ניגשים להקליט לו קליפ מרגש או מפתיעים אותו בהופעה של הזמר האהוב עליו תוכלו לשריין אצלנו מקום באמצעות האינטרנט או בטלפון. מומלץ לעשות זאת מוקדם ככל האפשר על מנת להבטיח את מקומכם איתנו. אנו נדאג כי האורחים ייהנו בכל דקה ודקה בערב השמחה שלכם וכי אתם תצאו עם חוויה שתיזכר במשפחה לכל החיים.

      איפה לחגוג אירוע בר מצווה

       

      אולם בר מצווה EVE אירועים

      אירוע בר מצווה הוא אחד האירועים המשמעותיים ביותר עבור הילד והוריו. הרי זהו הרגע שבוא הילד הופך להיות גבר (לפחות על פי התורה). לכן, באירוע כזה יש להשקיע כמה שיותר כדי להפוך את החוויה המיוחדת הזו לאירוע בלתי נשכח. במקביל, חשוב ביותר לשתף את הילד שלנו בתהליך הפקת האירוע ולהגיע אתו להסכמות כדי שירגיש חלק מהתהליך. מעבר לכך, רצוי לבחור אולם שיתאים לאירוע ויספק את מלוא הדרישות. כדי ליצור את האירוע מהחלומות, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם EVE אירועים. החל מבחירת קונספט, תפריט אוכל מושקע (גלאט כשר) ועד צוות מלצרים מזמרים ודי ג'יי – החגיגה תהפוך לסיפור הצלחה. מעבר לכך, נדגיש כי ישנה אפשרות למלצרים מזמרים ששרים ברפרטואר רחב של שירים. כמו כן, לצורך נוחיותם של האורחים ישנו חניון קרוב ונגיש.

      אולם בר מצווה במרכז

      אולם לאירוע בר מצווה בתל אביב – איך נבחר?

      ישנם עשרות אולמות וגני אירועים שמציעים הפקות של בר מצווה. בשל כך, חשוב לבחור באולם אשר ידע לענות על מלוא הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר. בבואכם לחפש אחר אולם לצורך אירוע בר מצווה, מומלץ לבדוק את הנקודות הבאות:

      • מיקום האולם – האולם צריך להיות קרוב לאורחים שלנו.
      • אוכל – אילו סוגי ארוחות ומנות האולם מציע?
      • מחירים – האם יש מחיר קבוע? האם ניתן לקבל הנחה עבור ביטול שירות?
      • אטרקציות – אילו אטרקציות מיוחדות האולם מציע?
      • חוות דעת – כדאי לבדוק מספר חוות דעת של אנשים שעשו אירוע באותו מקום.
      • שירות – שירותיות היא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בהתנהלות מול האולם.
      • די ג'יי – ישנם אולמות שכוללים די ג'יי בעלות המנה, תבדקו זאת לפני שאתם סוגרים עסקה.

      בר מצווה

      אולם בר מצווה במרכז

      בחירת אולם לבר מצווה הוא תהליך מורכב לאורכו יש לקחת מגוון פרמטרים חשובים. וזאת, על מנת שהאירוע שלנו יהיה מוצלח וכיפי. מחפשים אחר אולם אירועים מקצועי? חשוב לקחת אולם שיש לו ניסיון בהפקות מיוחדות של בר מצווה וידע לתת לכם מענה בין אם זה אירוע מורכב, או בין אם זה אירוע רגיל, המטרה של האירוע היא שהילד שלנו ישמח והאורחים ייהנו מכל רגע.

      מתלבטים מהיכן להתחיל? אינכם יודעים איזה קונספט מומלץ לאירוע? מחפשים אטרקציה מיוחדת לחגיגה? מוזמנים לפנות אל EVE אירועים. צוות העובדים ירכיב לכם אירוע מיוחד ובלתי נשכח. בניגוד לחברות אחרות אצלנו, תוכלו לקבל חבילה מרשימה; חבילה הכוללת תקליטן עם הגברה ותאורה, עיצוב המקום, כניסה לילד עם שיר באולפן ועוד. כמו כן, את הכניסה ניתן לתכנן בסגנון מעמד הר סיני. וזאת, לצד אטרקציות של משחקים, מנות ילדים לילדי כיתה, מצגת של הילד עם תמונות כשנולד לצד אירועים אחרים.

      אירוע בר מצווה באולם אירועים מפואר

      אירוע בר המצווה מסמל את הרגע המיוחד בו בנכם הצעיר לוקח את צעדיו הראשונים בעולם המבוגרים ונפרד מתקופת הילדות. על מנת להבטיח את הפקתו של אירוע מיוחד ומהנה בהתאמה מדויקת לכל העדפה אישית שלכם ושל חתן יום ההולדת, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיה של EVE אירועים המיומנת והמנוסה. חברתנו מעניקה לכם את האפשרות ליהנות מאולם מעוצב וחדשני אשר עונה על כל צורך שלכם, לרבות מערכת סאונד ותאורה משוכללת, די ג'יי, מסך ומקרן איכותי למצגות, תפריט כשר גלאט ואטרקציות מיוחדות לצד משחקים ועיצוב ייחודי של המקום שיצליח לשדרג את האירוע הבא שלכם באופן משמעותי. 

      אירוע בר מצווה – חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת

      הרגע בו ילדיכם מגיע לגיל המצוות מהווה ללא ספק סיבה למסיבה! זו ההזדמנות שלכם להפיק אירוע  בצורה המיוחדת והמהנה ביותר אשר תענה על כל העדפה אישית שלכם ותבטיח לכלל האורחים שלכם את האפשרות לקחת חלק בחגיגה ייחודית ובלתי נשכחת. על מנת להבטיח את האירוע המיוחד שעונה על כל בקשה והעדפה אישית שלכם, וודאו כי אתם נעזרים בשירותיה של חברה מקצועית ומיומנת בתחום שמצליחה לספק את המענה האיכותי עבור כל דרישה. 

      זאת, החל מהתאמה מדויקת של העיצוב של האולם, דרך המוזיקה המושלמת והאטרקציות המיוחדות ועד לתפריט עשיר ומפנק במיוחד אשר כולל כשרות גלאט לצד מענה משובח להעדפות הקולינריות של כל האורחים, המבוגרים, הנוער והילדים גם יחד. כך למעשה ניתן יהיה להבטיח את הפקתו של אירוע מיוחד ומרשים אשר עונה על צרכיה של כל המשפחה ומאפשר את יצירת החגיגה המהנה ביותר גם לכל החברים. אנחנו מספקים גם שירותים של חתונה קטנה אז חייגו אלינו עוד היום לפרטים נוספים.

      אירוע בר מצווה מיוחד ואיכותי בתל אביב

      עתה גם אתם יכולים להפוך את האירוע הבר שלכם לחגיגה מהחלומות בעזרתה של איב אירועים המיומנת. הצוות המקצועי של חברתנו יסייע ביצירתו של אירוע ייחודי ומרשים אשר עונה על כל בקשה והעדפה שלכם. לקבלת מידע נוסף בנושא וקביעת תאריך לחגיגה הבאה שלכם, השאירו פרטים באתר או חייגו למספרי הטלפון 050-2333320 / 03-6888099

      רוצים לשמוח איתנו?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        איך נבצע אירוע בר מצווה נכון?


        הייחוד של אירוע הבר מצווה הוא שהוא אירוע חד פעמי בניגוד לשאר האירועים, אירוע בר מצווה הוא אירוע שקורה פעם אחת בחייו של גבר, ולכן רצוי ואף חייב שהאירוע יהיה אירוע אקסקלוסיבי ויוקרתי.

        היתרונות באירוע הבר המצווה הוא הגמול עבורו, האירוע בדרך כלל הוא אירוע עם הרבה מוזמנים וכן המוזמנים נוהגים לשים סכום כסף מכובד עבור האירוע בלי קשר לתמורה שהם יקבלו.

        כמו כן, חשוב שנלביש את חתן האירוע בלבוש ססגוני ויפה שיתאים למעמד שכזה ויגרום לו לבלוט משאר המוזמנים, כמו כן גם ההורים צריכים להתלבש ולהגיע לאירוע בצורה יפה ומכובדת.

        אירועי בר מצווה – דגשים מרכזיים


        • יום – יום האירוע של בר המצווה הוא נוח יחסית, כי זה אירוע שבעיקר מכוון לבן הקטן, ולכן אירוע מהסוג הזה לא חייב להיות בסופי שבוע ויכול אפילו להיות באמצע שבוע.
        • אטרקציות – אנחנו ממליצים על הוספת אטרקציות לחבריו של חוגג הבר מצווה, איזה מפעיל מגניב, שיעסיק את הילדים למשך זמן מסוים ויעשה לילדכם טוב על הלב.
        • מבחינת האולם – האולם חייב להיות תואם לגודל האירוע, רצוי שיהיו אולמות גדולים המאכלסים הרבה אנשים, ותואמים את האירוע עצמו, שיהיה גם מתאים לחתן השמחה, ויתאים לו.
        • כמו כן, גם האוכל הוא דבר חשוב באירוע מהסוג הזה, שכן האוכל יהיה תואם גם לחבריו של ילד.

        אירוע בר מצווה יוקרתי


        אירוע בר מצווה הינו אירוע מדהים מרשים, ענקי ורצוי שיהיה אירוע אקסקלוסיבי ויוקרתי. שאחד הזכרים מגיע לגיל 13, חוגגים לו אירוע, האירוע הוא אירוע מאוד משמעותי גם אצל הילד וגם אצל ההורים שלו ושאר המוזמנים.

        האירוע דורש השקעה רבה מצד ההורים ותשומת לב לפרטים הכי קטנים שיש. איב אירועים – הינו מקום יוקרתי ומפואר המתאים במיוחד לאירועי בר או בת מצווה.

        אצלנו באיב אירועים תזכו לחבילה מלאה לחוגגים הכוללת תקליטן, מלצרים מזמרים, מקרנים למצגות וסרטונים, עיצוב האירוע ועוד.

        שורה תחתונה


        לסיכום, אירוע בר המצווה הוא אירוע יחיד מסוגו, הוא אירוע הדורש השקעה של זמן וכן גם השקעה כספית. זהו אירוע חד פעמי שלא חוזר, ולכן בניגוד לשאר האירועים יש להשקיע יתר על המידה בו ולבחור במקום המתאים עבורו, אצלנו באיב אירועים תקבלו בדיוק את מה שאתם צריכים, באתר שלנו מוצעים לכם מגוון רחב של אולמות המתאימים לכלל האוכלוסייה הן מבחינת מיקום והן מבחינה כלכלית, אוכל וכד'.

        האתר שלנו מציע מגוון רחב של אפשרויות ושל אולמות נפלאים שלא ישאירו לכם מקום לספק, כמו כן היועצים אצלנו באתר זמינים תמיד למענה בכל שאלה לגבי האירוע שלכם, וילוו אתכם בכל רגע נתון, וידאגו שהאירוע שלכם ייחרט בזיכרון ילדכם שלכם ושל המוזמנים שלכם. כמו כן, היועצים שלנו יבנו לכם לו"ז מסודר ויארגנו כניסה מיוחדת לילד שלכם לאירוע במקרה ותחשקו בך, וידאגו שזה יהיה אירוע המתאים ביותר לדרישות שלכם.

        שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים