רוצים לשמוח איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    רוצים לשמוח איתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      חדר פרטי לאירועים

      חדר פרטי לאירועים יכול לשמש לכל אירוע! מפגש משפחתי מרובה משתתפים, אירועים עסקיים ואפילו מסיבה עם חברים קרובים. חדר פרטי מאפשר לכם למצוא את המקום המושלם לאירועים קטנים מבלי הצורך לשכור אולם אירועים שלם למאות אנשים. איב אירועים, בעלי הניסיון של עשרות שנים בתחום האירועים, מציעים לכם חדר אירוח פרטי, כשהוא מצויד בטכנולוגיות מהמתקדמות בתחום הכוללות מקרנים למצגות, אפשרות לקריוקי וכמובן תפריט  ומבטיח לכם ערב מושלם עם האנשים הקרובים אליכם.

      למה דווקא חדר פרטי לאירועים?

      לא לכל אירוע מתאים להזמין מאוד אנשים, כך שבשנים האחרונות אולמות אירועים ומסעדות שונות צירפו את האופציה לחדרים פרטיים לאירועים. אז בין אם זה יום הולדת לסבא או ערב גיבוש מהעבודה, הפתרון המושלם זה חדר פרטי לאירועים, כך תוכלו להעביר את האירוע שלכם בכיף ללא הצורך לשבת במקום צפוף המכיל מספר אירועים במקביל.

      • הפרטיות – באירועים, אין ספק שאנו רוצים להיות בקרבת האנשים החשובים לנו, על כמה וכמה כשמדובר באירוע עם מספר לא גבוה של משתתפים. חדר פרטי מאפשר לכם לקבל את הפרטיות שלכם, כך שגם אם באולם לידכם ישנו אירוע אחר, אתם תהיו בחברה המוכרת והאהובה שלכם ללא התערבות של אנשים חיצוניים.
      • השקט – ישנם אירועים שלמרות היותם אירועים עדיין דורשים סביבה שקטנה ונינוחה יותר. בארגון אירוע בחדר פרטי תוכלו לשלוט על המוזיקה, ווליום והתוכנית האומנותית של הערב. כך שגם במצב בו סבא כבד שמיעה, הוא יוכל ליהנות בצורה המקסימלית גם מהשיחות מסביב לשולחן.
      • האוכל – במספר מצומצם יותר של אנשים באירועים תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי בכל מנה הושקעו מירב המאמצים ותשומת הלב מהצד של צוות המטבח. המנות המגוונות שתוכלו לבחור מהן מורכבות מחומרי גלם איכותיים שיספקו חוויה גסטרונומית מטריפה.

      חדר פרטי לאירועים בתל אביב – אירוע מצומצם באווירה מיוחדת

      כל אירוע הוא סיפור אישי בפני עצמו, ואירועים קטנים הם חוויה אינטימית מיוחדת. כך שכל סיפור מיוחד שכזה צריך את החלל המיוחד שלו, חדר פרטי לאירועים מספק בדיוק את הבמה במצב זה לצד חניון המאפשר גישה נוחה לכול. איב אירועים מספקים מגוון עצום של מנות גורמה ומתחם שיתאים לאירוע הייחודי שלכם בצורה מושלמת. מחפשים אולם בת מצווה ? פנו אלינו ונשמח לסייע.

      חדר לאירועים פרטיים

      חדר פרטי לאירועים עד 30 איש

      חדר פרטי לאירועים יכול לשמש אותנו למגוון שמחות וחגיגות אותן נרצה לערוך בצורה אינטימית. אחד היתרונות בעריכת אירוע בחדר פרטי הוא שניתן יהיה להפיק אותו בהתאמה אישית. לכן, אם אנו בוחרים חדר לאירוע שלנו, חשוב לבדוק שניתן להוסיף שלל אלמנטים מיוחדים מעבר למה שתפריט המסעדה כולל – הן מבחינת עיצוב והן מבחינת שירות. כדי להתחיל במלאכת תכנון האירוע על הצד הטוב ביותר, מומלץ לפנות אל EVE אירועים. מרכז אירועים זה כולל צוות מומחים; עובדים מנוסים אשר ילוו אתכם שלב אחר שלב עד התוצאה הרצויה. כמו כן, אולם זה, הממוקם במרכז הארץ, מציע חניון חינם לאורחיו – היבט משמעותי ביותר לאור העובדה שתל אביב הינה עיר יקרה. בנוסף, יש באפשרותכם להזמין תקליטן, מלצרים מזמרים ששרים ברפרטואר רחב של שירים, כיבוד ושתייה חופשית לאורך כל האירוע ואף לבנות תפריט (גלאט כשר) המותאם לטבעונים, צמחונים, חולי צליאק, לצד מנות של ילדים. כמו כן, ישנה אפשרות לקריוקי, מוזיקת רקע ואף מקרנים למצגת.

      חדר פרטי לאירועים עסקיים – 4 טיפים שימושיים

      בין אם מדובר בחגיגה משפחתית או שמא מדובר באירוע עסקי, יש להפיק אותם כהלכה. הצעד הראשון לכך עובר בחיפוש אחר חדר פרטי לאירועים. כיצד ניתן יהיה לבחור בחדר המתאים ביותר? הנקודות הבאות יסייעו בכך:

      1. ארוחת שף פרטי – בבואנו לסגור אירוע פרטי בחדר, עלינו לוודא כי האוכל יהיה ייחודי ולא תפריט באנלי. בין אם מדובר במנות מיוחדות או קינוחים טעימים – יש לבנות תפריט מרשים שייצור חוויה ייחודית לאורחים שלנו.
      2. אפקטים חדישים – כיום, ישנן אופציות רבות לתכנון אירוע מצומצם, למשל: הוספת שירי קריוקי, מערכות הקרנה להצגת מצגת, או סרטון, עיצוב החדר בהתאמה אישית ועוד.
      3. התאמת האירוע למוזמנים – בדרך כלל אנחנו נרצה להפיק אירוע שיתאים למה שאנחנו אוהבים, שזה דבר נהדר. אך צריך לקחת בחשבון שיש לנו אורחים ויש להתאים את האירוע אליהם – אם זה בשירים שנבחר, באוכל, בעיצוב, סידור המקומות, הפתעות ועוד.
      4. מקום עם שירות מעולה – אחד הדברים שהופכים אירוע נחמד לאירוע מדהים הוא השירות במקום האירוע. בהתאם, חשוב לתת דגשים שירותים למלצרים לפני האירוע כמו גם להסביר לבעלי המקום מה מטרת האירוע – על מנת שהוא יעביר דגשים אלו למלצרים ולשף האחראי.

      סוגרים חדר פרטי לאירוע ב-EVE אירועים

      אם אנחנו סוגרים חדר פרטי לאירוע חשוב להקפיד לעשות זאת בצורה מאורגנת ומסודרת. כלומר, יש לדאוג שהאוכל יהיה ברמה גבוהה, שהמקום יכיל אטרקציות מיוחדות שניתן לשלב במהלך הערב, שאנו נתאים את האירוע למוזמנים וכמובן – שהשירות במקום יהיה לא פחות ממצוין.

      חדר פרטי לאירועים עד 30 איש

      חדר פרטי לאירועים VIP

      בשעה טובה אתם חוגגים אירוע מיוחד ממש בקרוב? החלטתם שאתם רוצים להזמין את כל החברים הכי טובים שלכם וכמה בני משפחה? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם רוצים שהאירוע יהיה לא פחות מחלומי. לכן חשוב להבין שיש משקל משמעותי לשאלה היכן תחגגו את האירוע. בין אם זו חתונה, בר מצווה לילד או חינה, חדר פרטי לאירועים יכול להוות בחירה טובה. בחדר פרטי אתם מקבלים את מלוא תשומת הלב, הפרטיות והפינוקים שצריך. אם אתם מחפשים חדר פרטי המתאים ל- 15 איש לקריוקי או לכל לאירוע אחר, שבו תקבלו מעל ומעבר, אין ספק שמקום כמו איב אירועים יוכל להתאים לכם. תקבלו אוכל כשר גלאט, עיצוב המקום, הגברה, תאורה ודיג'יי כלולים, מקרינים למצגת, מרחב מוגן וחניון רחב ונוח לכל האורחים. צרו קשר עוד היום ותוכלו גם אתם ליהנות מכל הטוב שיש לאיב אירועים להציע.

      מתי חדר פרטי לאירועים זו בחירה מוצלחת?

      כולנו אומנם מתמודדים מידי כמה שנים עם הרצון להפיק אירוע, אך לא תמיד ברור לנו איפה כדאי לקיים אותו. זה ברור שאם אתם עושים חתונה עם מאות אורחים, תחפשו אולם אירועים גדל במיוחד. לעומת זאת, חדר פרטי לאירועים יכול להתאים בלא מעט מקרים אחרים. למשל: אירוע עסקי קטן, חתונה קטנה ומיוחדת, חגיגות לילדים ועוד. אין ספק שבמקום כמו חדר פרטי לאירועים תוכלו גם ליהנות מאווירה נעימה. תוכלו לבחור את המוזיקה המושמעת, את האוכל ואת האלכוהול שילווה את כל החגיגה הזאת. לכן בהחלט כדאי לקחת בחשבון את האפשרות הזאת, כי זה לא במקרה שכל כך הרבה אנשים בוחרים בכך.

      חדר פרטי מפנק עם עיצוב מרהיב

      בבואכם לבחור חדר פרטי לאירועים כדאי יהיה לשים לב היטב באיזו אפשרות אתם בוחרים. שימו לב למספר נתונים חשובים. למשל, עד כמה החדר מעוצב בצורה יפה ומיוחדת? האם המקום מספיק רחב ידיים כדי להכי לאת כל האורחים שלכם? בנוסף, כדאי יהיה גם לבדוק איזה שירותי קייטרינג מציעים לכם במקום. אחרי שתבדקו את כל הפרטים האלה תגיעו גם אתם למסקנה ברורה: איב אירועים זו בחירה נהדרת. מדובר על מקום מקסים שהושקעו מחשבה ומאמצים רבים בעיצוב שלו. כמו כן, כאשר תיצרו קשר במספר: 03-6888099, תוכלו ליהנות משירות אדיב לכל אורך הדרך.

      רוצים לשמוח איתנו?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים