רוצים לשמוח איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    רוצים לשמוח איתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      מועדון לבת מצווה

      מועדון בת מצווה

      במועדון איב אירועים המפואר המושקע והיוקרתי משנת 2005 לאירוע של פעם בחיים.

      בר\ת מצווה שייחתם בזיכרון שירגש את האורחים ולא יפסיקו לדבר עליו…

      1. תא צילום דיגטלי אל מסך ליד גדול.
      2. כניסה מפוארת אם לימוזינה,או כרכרה אם סוס לבן או בריקוד או שטיח אדום.
      3. עשן כבד אטרציות מגוונות שולחנות משחק מהחדישים ביותר וגימיקים והפתעות.
      4. בר מתוקים שערות סבתא מפלי שוקלד,ברד חטיפים חופשי כל מהלך האירוע.
      5. מגנטים חופשי.
      6. זיקוקים וקשת בלונים.
      7. תפריט שף מגוון ועשיר גם לילדים וגם למבוגרים.
      8. תחרות קריוקי נושאת פרסים.
      9. מסכי ענק להקרנת תמונות של החוגגים.
      10. הקלטת שיר בהזמנה באולפן הקלטות.
      11. מפעלים מקצועים אם ניסיון בתחום משחקי חברה שידאגו שהאירוע יהיה מרתק ולא ישכח הרבה זמן.
      12. מלצרים מזמרים ששרים ברפרטוואר רחב של שירים באנגלית בצרפתית ובעברית
      13. הגברה ותאורה מהמתקדמות בעולם

      אלבום דיגיטלי (בוק מקצועי) מתנה לכל חוגגת וחוגג!

      רגע לפני שמתחילים לחפש שמלה וצלם, קחו רגע לבחור מועדון בת מצווה לכלת יום ההולדת. בת מצווה היא חגיגה מיוחדת שנועדה לברך את כלת השמחה ולשמוח עם כל המשפחה והחברים. איב אירועים מספקים לכם אולמות בעיצוב אישי לצד חדרי קריוקי עם מקרנים, מיקרופונים ומערכות סאונד משוכללות. בואו ליהנות מהאירוע הכי נוצץ ומיוחד שמותאם אישית לכם תוך קבלת שירות אדיב ויחס אישי וחם.

      מועדון בת מצווה – המקום המושלם לחגיגות

      אירוע בת מצווה הוא אחד האירועים הכי משמעותיים בחייה של נערה צעירה. כאן היא יכולה להיות מלכה ליום אחד ולחגוג עם האנשים החשובים לה באווירה מקפיצה ועיצוב מטורף. ההתמקדות של מועדון בת מצווה הוא ההנאה שלכם, כך שרגע כניסתכם לאירוע, לא תרצו לעזוב. הקרנה של מצגת מרגשת, המוזיקה, האוכל והאטרקציות מספקות מכלול של כיף שלא עוצר לרגע.

      גם הילדים וגם המבוגרים יכולים למצוא כאן את הנישה שלהם, כולם רוצים לחגוג וכל אחד יכול למצוא את הדרך האידאלית לו. לילדים יש פעילויות מגוונות כולל חדרי קריוקי, הוקי אוויר, סימולטורים לנהיגה, אקסבוקס, סנוקר ואפילו בר מתוקים, פיצות וממתקים לצד מפעיל מקצועי להפעלת האירוע. וההורים יכולים ליהנות ממוזיקה טובה, אוכל שיתרום לחוויה קולינרית נדירה לצד קוקטיילים ושיחות מעניינות. ובעצם, גם ההורים מוזמנים לקריוקי, כי למה לא?

      המסיבה המושלמת במועדון לבת מצווה

      זכרו כי על מנת שבת המצווה תהפוך לאירוע בלתי נשכח ישנו צורך בארגון נכון שלו. כאן הצוות של האולם יכול לבוא לעזרתכם. שנים של ניסיון עושים את שלהם, כך שגם אם אין לכם רעיונות לעיצוב נשמח לעזור בתחום. במידה ואתם רואים את הקונספט מול עיניכם, התפקיד שלנו יהיה לממש את החזון שלכם עד לפרטים הקטנים.

      איב אירועים, אשר פעילים בתחום האירועים כבר עשרות שנים, שמחים לקחת חלק בחגיגות בת המצווה שלכם, המטרה העיקרית שלנו היא לגרום לערב המרגש הזה להיות חוויה בלתי נשכחת. אווירה מיוחדת בה אפילו המבוגרים יתחבטו על שהספיקו לגדול, האטרקציות, המוזיקה והשירות במקום יבטיחו חגיגה של פעם בחיים!

      מועדון יוקרתי לבת מצווה

      מחפשים מועדון בת מצווה?

      מחפשים אחר מועדון בת מצווה? לאורך השנים האחרונות, יותר ויותר משפחות בוחרות לקיים את חגיגת בת המצווה במועדונים. במקביל, נדגיש כי בשביל ליצור אירוע ייחודי ומהנה – יש לבחור במועדון לעריכת בת המצווה תוך שיתוף פעולה מלא עם כלת השמחה. כך, היא תרגיש שהיא חלק מהתהליך ותהיה מרוצה. מתחילים במלאכת תכנון האירוע? זקוקים ליד מכוונת? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל מועדון EVE לבת מצווה. צוות העובדים של מרכז האירועים ילווה אתכם לאורך תהליך ההפקה – תוך סיוע מקצועי בבניית תפריט האוכל, בחירת קונספט ייחודי לאירוע ועוד.

      מועדון בת מצווה – איך מארגנים את האירוע המושלם?  

      בתכם הגיעה לגיל מצוות? בשעה טובה! כעת, אתם ניצבים בפני משימה מורכבת: תהליך הפקת האירוע, כאשר השלב בראשון כולל בחירת מועדון בת מצווה. בבואכם להתחיל בתהליך, מומלץ לפעול בהתאם למספר דגשים עיקריים:

      עיצוב ובחירת קונספט במועדון בת מצווה

      לסגור מועדון ודי ג'יי זה קל. עם זאת, כדי ליצור אירוע קצת יותר מיוחד מומלץ לבחור בעיצוב מיוחד – כולל בחירת קונספט לבת המצווה, למשל: בת מצווה בסגנון הישרדות, מסיבת מסכות ועוד.

      תיאום ציפיות ופגישה עם מועדון האירוע 

      על מנת שנוכל להפיק את האירוע בצורה הברורה ביותר, חייבים לקיים פגישה כמה ימים לפני תחילת האירוע. וזאת, כדי לבדוק שהאולם ערוך לוגיסטית למה שביקשנו ושהכול הולך לצאת לפועל כמתוכנן.

      חזרה גנרלית

      נכון אנחנו לא בחתונה או באירוויזיון, אך חשוב לערוך עם כלת השמחה חזרה סמוך לתחילת האירוע: לעבור על הכניסה שלה, על השיר במידה ויש ובעצם שההנחיות לאירוע יהיו ברורות מבחינת כולם. היבט זה יעזור להעלות לה את הביטחון ויוריד מכם את מפלס החששות.

      מה עוד צריך?

      מעבר לכל הדברים האלו, חשוב לבחור באוכל שיתאים לאירוע (בהתאם לקהל היעד שמגיע). במידת הצורך אפשר לחלק את הרחבה ל-2 רחבות צעירים ומבוגרים. כמו כן, צריך לבחור די ג'יי שידע להתאים את עצמו לקהל ואליכם.

      מזמינים מועדון לבת מצווה מיוחדת ב-EVE אירועים

      עריכת מסיבת בת מצווה במועדון הינו אירוע מורכב – כאשר יש לקחת בחשבון מגוון פרמטרים. בשל כך, נמליץ לכם לעלות לכתב את כל מה שאתם רוצים לתכנן לאירוע שלכם, כך שתציגו את התוכנית לאולם יהיה קל יותר להפיק את האירוע. במקביל, מומלץ לא פחות ואף יותר לבחור במועדון EVE לבת מצווה לצורך שיתוף פעולה מקצועי.

      לאורכו של שיתוף הפעולה, ניתן יהיה לבחור בשלל אטרקציות כדוגמת פלייסטיישן, הוקי, כדורגל, כדורסל, יו ,השור הזועם ותמונות דיגיטליות. מעבר לכך, צוות החברה יציע מפעיל מקצועי – שכן הוא מנהל את האטרקציות ומניע את המשתתפים על הצד הטוב ביותר. מעוניינים בנשיקה/סטירה? בין אם מדובר באטרקציה זו או שמא מדובר ב-101 נשיקות, מפלי שוקולד, ברד, המבורגר, שניצלונים, צ'יפס, חטיפים, פסטות, גלידה וכן הלאה – תקבלו את המענה המקיף ביותר ללא כל ספק. כאן, ניתן לראות כיצד הניסיון בן ה-14 שנה של צוות המקום בא לידי ביטוי.

      מועדון לבת מצווה מיוחדת ב EVE אירועים

      מקום לבת מצווה

      מועדון לבת מצווה הינו בגדר חובה לכל בת 12 שרוצה ליצור אירוע מיוחד. בהתאם, אנו ההורים נרצה לעזור לה בכך – וליצור חגיגה בלתי נשכחת. הצעד הראשון לכך כולל יצירת קשר עם EVE אירועים. מרכז אירועים זה מתמחה בהפקתן של מגוון חגיגות – פרטיות ועסקיות כאחד. כמו כן, צוות עובדי החברה ילוו את קהל הלקוחות שלב אחר שלב עד לכדי יצירת התוצאה הרצויה. הכול, בכדי ליצור אירוע בלתי נשכח האורחים ייהנו ויחייכו ללא הפסקה. מעוניינים להרכיב תפריט אוכל ייחודי המותאם לילדים או לחולי צליאק? ברצונכם לעצב את המועדון באופן ייחודי? כך או כך, צוות עובדי החברה יסייעו לכם בכך תוך מתן יחס אישי.

      מועדון לבת מצווה – טיפים חשובים

      הנה, הגיע הרגע ובתכם הגיעה לגיל מצוות. בהתאם, כדי לחגוג את המעמד המרגש יש להקדיש לכך את מלוא תשומת הלב ולהפיק אירוע מרשים. בבואכם להתחיל בתהליך זה, יש לבצע את המשימה כראוי מומלץ, בראש ובראשונה, לבחור מועדון לבת מצווה. בהתאם לבחירת המועדון, ניתן יהיה להשלים את השלבים הבאים:

      1. בחירת נושא לבת המצווה כדי להפוך את האירוע למיוחד ומעניין, כדאי לבחור נושא מיוחד, למשל: בת מצווה יוונית בלבן, פיות, דיסקו וכל רעיון שעולה לכם או לילדה שלכם לראש. אין ספק, בחירת נושא לבת המצווה יגרום לה ולחברים שלה ליהנות באירוע בלתי נשכח.
      2. אוכל שמתאים למועדון בדרך כלל ארוחות באולמות לא דומות לארוחות במועדונים. במילים אחרות, במועדונים יותר מתאים אוכל קליל ונגיש שניתן "לחטוף" תוך כדי הריקוד. דבר נוסף שאפשר לעשות הוא להביא שולחן למרכזהרחבה כך שמי שירצה יוכל לקחת הפסקה מהריקודים ולנשנש.

      לסיכום

      כאשר בוחרים מועדון לבת מצווה מומלץ לשים דגש על מספר דברים חשובים: בחירת נושא לבת המצווה, בחירת לבוש מיוחד לכלה ולמשפחה, בדיקת האקוסטיקה במועדון וכמובן –

      שהאוכל יתאים לאירוע ויהיה ברמה גבוהה. כל זאת ועוד, צוות EVE אירועים ישמח לסייע.

      אולם אירועים זה, המשמש גם כמועדון לבת/בר מצווה, מועדון קריוקי ועוד, קיים מזה עשרות שנים. בהתאם לניסיון שצוות העובדים צבר, הוא יידע לארח סוג כזה של אירועים.

      כמו כן, ומשום שבאירועים אלו יש לרצות את הילדים, אתם מוזמנים להתעניין בחבילה שמציע EVE אירועים; חבילה הכוללת תקליטן לריקודים מקצועי, כמו גם אטרקציות כדוגמת פול מון, פלייסטיישן, סנוקר, כדורגל, כדורסל, איירבוקס, נשיקה/סטירה, משחק הכיסאות, מקרנים למצגת, השור הזועם, מפלי שוקולד ברד, חטיפים, שניצלונים, המבורגר, צ'יפס, טבעות בצל, בר אקטיבי, כניסה של הילדה בליווי של מורה לריקוד, שיר באולפן, שטיח אדום וכן הלאה.

      מועדון לבת מצווה נוצצת

      מועדון יוקרתי לבת מצווה

      אין ספק כי מועדון לבת מצווה יהיה זה אשר יאפשר לכל האורחים, החברים והמשפחה ליהנות מחגיגה בלתי נשכחת אשר מעניקה להם את האפשרות לברך את כלת יום ההולדת ביום המיוחד בו לוקחת את צעדיה הראשונים בעולם המבוגרים. בעת פניה אל שירותיה של EVE הפקות, תוכלו גם אתם ליהנות משירות מיומן אשר מפיק את האירועים המיוחדים ביותר בהתאמה מדויקת לכל העדפה או בקשה שלכם כמו גם של ילדת יום ההולדת. כאן תוכלו ליהנות מהמקום המושלם לאירוע יוקרתי הכולל כניסת אוסקר עם אטרקציות, לרבות לייזרים, פירוטכניקה, קונפטי, הפעלות מיוחדות, די ג'יי למסיבת ריקודים מושלמת ואף מגנטים לכל האורחים.

      מועדון לבת מצווה – חגיגה של פעם בחיים

      בחירתו של מועדון לבר מצווה מעניקה לכם את האפשרות שבעריכתו של יומולדת מיוחד במינו בלוקיישן המרשים ביותר. על מנת להבטיח את הפקת החגיגה החדשנית והמהנה ביותר, מומלץ יהיה להקדיש את תשומת הלב גם לנקודות הבאות:

      • בחירת עיצוב וקונספט לחגיגות אשר תואם את תחומי העניין של בתכם וההעדפות שלה ושל החברים שלה.
      • התאמת פלייליסט הכולל את כל השירים האהובים על כלת יום ההולדת ועל כל האורחים.
      • שילוב מנות משובחות ומפנקות במיוחד, אשר יתאימו לא רק לבני ובנות הנוער באירוע, אלא יענו בצורה מדויקת על העדפותיהם של המבוגרים ובני המשפחה הבוגרים יותר.
      • בחנו את החדשנות של המועדון והיכולת שלו לספק את התנאים הטובים ביותר להפקתו של אירוע מיוחד בסדר הגודל בו אתם מעוניינים. זאת לרבות באיכות מערכת התאורה וההגברה, השירות המקצועי של המלצרים והיכולת שלהם לענות בצורה אפקטיבית על כל העדפה שלכם.

      מועדון לבת מצווה לחוויה מרשימה ויחודית

      בשעה שאתם בוחרים בשירותיה של EVE אירועים, אתם למעשה בוחרים בהתאמה מדויקת ואיכותית של מגוון פתרונות חדשניים לכל צורך והעדפה שלכם. החל מהמוזיקה, דרך הקונספט של האירוע ועד לכניסה מיוחדת ומנות משובחות ומפנקות העומדות לרשות כל האורחים שלכם חופשי בכל מהלך הערב, המענה המקצועי ביותר לכל דרישה שלכם ממתין לכם ממש כאן. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר באתר או חייגו למספרי הטלפון 050-2333320 / 03-6888099.

      מועדון נוצץ לבת מצווה

      מועדון בת מצווה בתל אביב

      השאלה איך לחגוג בת מצווה מרגשת לבת שלכם מטרידה אתכם לאחרונה? אתם רוצים לעשות כל מה שאתם יכולים כדי שהחגיגה תהיה מוצלחת במיוחד? אם כך, חשוב שתתחילו לחפש עוד היום מועדון בת מצווה בתל אביב. זה לא במקרה שהיום אירועים כאלה נהוג לחגוג במועדונים שונים, כי מועדון מעוצב נותן אווירה מוצלחת. בנוסף, במועדונים שונים בתל אביב אפשר גם לרקוד, לאכול ולמעשה לחגוג כל אירוע שאפשר לחלום עליו. לכן, אם חשבתם להזמין הרבה אנשים ובין אם מתאים לכם לחגוג אירוע קצת יותר מצומצם, eve אירועים הוא מועדון מפואר ויוקרתי המתאים עבורכם. המועדון מציע מגוון של אטרקציות מיוחדות וכולל כניסת אוסקר, לייזרים, פירוטכניקה, קונפטי ועוד.

      כל הפרמטרים לבחירת מועדון בת מצווה בתל אביב

      חלק מהקושי בבחירת מועדון בת מצווה בתל אביב נובע דווקא מהעובדה שיש אפשרויות רבות. למעשה, בכל עיר בישראל ניתן למצוא היום מגוון רחב ביותר של מועדונים מסוגים שונים. לכן טבעי שתתעורר אצלכם השאלה: איך בכל זאת בוחרים מועדון? ומה חשוב שנברר לגביו? הרעיון הוא לבחור מקום שיציע את השילוב המושלם בין עיצוב, מוזיקה טובה ואוכל מיוחד. חשוב מאוד, במיוחד באירועים כאלה, שהאוכל יהיה כשר למהדרין, שכן רק בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שכל האורחים ירגישו בנוח לאכול. בנוסף, אם אפשר לקבל שירות, טיפים ועזרה בכל מה שקשור לקבלת ההחלטות השונות לקראת האירוע, מה טוב.

      איב אירועים – שירות מכל הלב

      בין אם אתם רוצים לפנות אל eve אירועים כדי ליהנות משירות בשפה הצרפתית ובין אם אתם פונים לשם כדי ליהנות משירות בשפות אחרות, חשוב לשים לב לכמה פרטים. למשל, האם השירות שאנחנו עומדים לקבל באותו מועדון בת מצווה בתל אביב יהיה שירות מכל הלב? האם, במידה ונהיה זקוקה לעזרה בקבלת החלטות מסוימות, המומחים בתחום יוכלו לעזור לנו? חשוב שתדעו שאם גם אתם מוטרדים מכל השאלות האלה, במקום ותיק הקיים משנת 2005 כמו eve אירועים אתם יכולים להיות רגועים. המקום הזה לא במקרה זוכה להצלחה מסחררת. במקום מלצרים מזמרים, מפעיל מקצועי, אטרקציות כמו פלסטיישן, ביליארד, כדורגל, כדורסל, מכונת צילום והשור הזועם. בנוסף, תוכלו להנות מכניסה בריקוד עם מורה מקצועי, אטרקציות עם זיקוקין ועשן כבד והקלטת שיר באולפן הקלטות. המקום מציע גם תפריטים עשירים, התאמה לפי סגנון אירוע, חניה בשפע, הגברה, תאורה, די ג'י. כך שאם אתם רוצים להבטיח שהתאריך הדרוש לכם שמור, חייגו עוד היום למספר: 050-2333320 ותוכלו להבטיח שהמקום יהיה זמין עבורכם בכל עת.

      רוצים לשמוח איתנו?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        מועדון ריקודים לבת מצווה


        מועדון ריקודים לבת מצווה הוא דרך ייחודית ומרגשת לנערות יהודיות צעירות לחגוג את התבגרותן. המונח "בת מצווה" פירושו המילולי "בת המצוות" והכוונה היא לילדה שהגיעה לגיל האחריות הדתית באמונה היהודית. זה מתרחש בדרך כלל בגיל 12 עבור בנות, ומסומן על ידי טקס מיוחד שבו הילדה מדקלמת תפילה ונושא נאום בפני משפחתה וקהילתה. אחת הדרכים שבהן משפחות רבות בוחרות לחגוג את ציון הדרך הזה היא לערוך מסיבה גדולה, עם מוזיקה, ריקודים ופעילויות חגיגיות אחרות. בשנים האחרונות מגמה פופולרית בקרב משפחות יהודיות היא שילוב נושא של מועדון ריקודים במסיבת בת המצווה. זה יכול לכלול שכירת תקליטן, הקמת רחבת ריקודים, ואפילו שכירת מדריכי ריקוד מקצועיים שילמדו את האורחים כמה מהלכים מהנים ואנרגטיים.

        איפה סוגרים מועדון לבת מצווה?


        הרעיון מאחורי מועדון ריקודים לבת מצווה הוא ליצור אווירה כיפית ומרגשת המאפשרת לילדה הצעירה ולחברותיה להשתחרר ולחגוג את ציון הדרך החשוב הזה בחייהם. זוהי גם דרך עבור הילדה לחלוק את תחומי העניין והתשוקות שלה עם המשפחה והקהילה שלה, שכן בנות רבות שבוחרות בנושא זה מתעניינות לרוב בריקוד ובמוזיקה. נושא מועדון הריקודים מאפשר גם לאורחים בכל הגילאים להשתתף בחגיגה, שכן יש משהו לכולם ליהנות. רחבת הריקודים יכולה להתמלא בילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד, כולם רוקדים ונהנים ביחד. זה יוצר תחושה של אחדות ויחד שלעתים קרובות קשה להשיג בסוגים אחרים של מסיבות.

        מה הם היתרונות של מועדון בת מצווה?


        אחד היתרונות העיקריים של מועדון ריקודים לבת מצווה הוא שהוא מעודד תחושת קהילתיות בקרב האורחים. זוהי דרך נהדרת עבור אנשים להתכנס ולשתף בחגיגת התבגרותה של הילדה הצעירה. זה חשוב כי זה מאפשר לילדה להרגיש נתמכת ואהובה על ידי משפחתה והקהילה שלה כשהיא יוצאת לשלב חדש זה בחייה. בנוסף, שכירת מדריכי ריקוד מקצועיים יכולה להיות דרך מצוינת להפוך את המסיבה ליותר אינטראקטיבית ומרתקת עבור האורחים. המדריכים יכולים ללמד את כולם שגרות ריקוד מהנות וקלות לביצוע, מה שיכול להיות כיף גדול לכל המעורבים. זה גם עוזר לשבור את הקרח ולגרום לאנשים ליצור אינטראקציה זה עם זה, מה שיכול להיות מועיל במיוחד לאורחים שאולי לא מכירים זה את זה היטב. יתרון נוסף של מועדון ריקודים לבת מצווה הוא בכך שהוא מאפשר לילדה הצעירה להביע את עצמה ולהציג את תחומי העניין והתשוקות שלה. עבור בנות רבות, ריקוד ומוזיקה הם חלק עצום מחייהן, והנושא הזה מאפשר להן לחלוק זאת עם המשפחה והקהילה שלהן. זו יכולה להיות דרך מצוינת עבור הילדה להרגיש גאה במי שהיא ובמה שהיא אוהבת לעשות.

        איך יודעים שבחרנו מועדון בת מצווה מוצלח?


        לסיכום, המועדון הוא דרך מהנה ומרגשת לחגוג את התבגרותה של נערה צעירה. הוא מעודד תחושת קהילתיות בקרב האורחים, מאפשר לכולם להשתתף בחגיגה ללא קשר לגיל ומהווה דרך לילדה לבטא את עצמה ולהפגין את תחומי העניין והתשוקות שלה. זהו נושא מושלם למשפחות שרוצות להפוך את חגיגת בת המצווה של בתם לבלתי נשכחת.

        שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים