רוצים לשמוח איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    רוצים לשמוח איתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      אירוע בת מצווה

      איב אירועים שמחים לפתוח את שעריהם לכלות בת המצווה המעוניינות לחגוג את יום ההולדת שלהן בצורה הכי מרשימה, מרגשת ומפתיעה שניתן. האולמות שלנו יוכנו במיוחד לכבוד הערב המרגש עם קישוטים ועיצובים מרהיבים, נשדך לכן דיג'יי מוביל אשר ינגן את כל הלהיטים החמים, נעזור לכם לבחור אטרקציות מעניינות שכל החברים יאהבו, נציע לכם מגוון תפריטים עשירים בניחוחות וטעמים משובחים ונספק את השירות המקצועי והטוב ביותר שתוכלו לבקש. במקום יחכה לכם ציוד תאורה והגברה חדיש, שפע חניה ואוכל. אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה בהחלט הגעתן למקום הנכון!

      כיצד מתכוננים אל אירוע בת מצווה?

      רגע לפני הערב החשוב כדאי לקחת בחשבון מספר דברים אשר יעזרו להפוך את הערב למוצלח :

      • אוכל – יש לבחור תפריט שיתאים הן לאורחים הצעירים והן לאורחים המבוגרים. תמיד מוטב לאפשר בחירה מרובה ככל האפשר.
      • מוסיקה – על המוסיקה לקלוע לטעמם של כל הנוכחים עם דגש על הקהל הצעיר
      • קונספט – מוטב לבחור קונספט לאירוע, רעיון כלשהו שיגדיר את האירוע בהתאם לכך ניתן להתאים אטרקציות, מוסיקה ותפאורה.
      • ציפיות – מוטב לעשות תיאום ציפיות עם בעל האולם באשר לצורת האירוח, ההגשה, סידור השולחנות, סדר הזמנים של האירוע ועוד.

      אירוע בת מצווה במתחם האירועים – איב אירועים

      אירוע בת מצווה הוא אחד האירועים הכי משמעותיים בחייה של כל ילדה. זהו היומולדת הכי מיוחד שיש, גיל אותו מציינים בחגיגה גדולה באולם לצד כל החברים והמשפחה. לאירועים אלה נוהגת הילדה להזמין את כל הכיתה כמו גם חברים וחברות אחרים ומנגד המשפחה מזמינה את כל הקרובים והקרובות כמו גם עמיתים לעבודה.

      מכיוון שאירוע בר מצווה / בת מצווה זה כולל שילוב של אנשים מכל הגילאים הרי שיש צורך לתת מענה לקבוצות שונות בעלות דרישות שונות. הדבר מציב אתגר לא רק בפני בעל האירוע אלא גם בפני בעל האולם והאחראים על האטרקציות והתוכן של הערב. זו הסיבה מדוע חשוב לפנות אל אולם בת מצווה וותיק המחזיק בצוות מנוסה אשר התנסה בעבר באירועי בת מצווה.

      איב אירועים ישמחו להיות שם עבורכם ברגעים החשובים ולהציע לכם ליווי אישי ומסור משלב התכנון ועד תום האירוע.

      אירוע בת מצווה

      אירוע בת מצווה מיוחד ב-EVE אירועים

      הילדה שלנו הגיעה לגיל 12 ואנחנו רוצים לערוך לה אירוע בת מצווה מוצלח וכיפי. כדי לבצע את מלאכת ההפקה על הצד הטוב ביותר, יש לפעול בהתאם לכללים מסוימים האירוע. וזאת, כדי שהאירוע יהיה מדהים ובלתי נשכח. כעת, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל EVE אירועים. מרכז אירועים זה יגשים את חלומותיכם ויפעל בסטנדרט עבודה גבוה. כלומר, בזכות צוות העובדים המרשים והמקצועי – ניתן יהיה להוציא אל הפועל את חגיגת בת המצווה בהצלחה מרובה. במקביל, נדגיש כי תפריט האוכל האיכותי המוגש הינו גלאט כשר.

      אירוע בת מצווה – כללים חשובים לאירוע מוצלח

      בבואכם לתכנן אירוע בת מצווה, יש לקחת בחשבון מספר היבטים משמעותיים:

      • תכנון מראש – חשוב לתכנן מראש את האירוע, להכין רשימות מסודרות של אורחים, להתייעץ עם אנשים שעברו אירוע מוצלח, אולי עם מפיק אירועים (תלוי בתקציב), להכין תקציב מסודר ואחד הדברים החשובים ביותר – לשתף את הילדה שלנו בתהליך. הרי בסופו של דבר האירוע הוא בשבילה ואם היא תהיה חלק מהתהליך עשינו 50% מהעבודה.
      • אטרקציה מיוחדת לאירוע – בכל אירוע מוצלח חייבת להיות אטרקציה מיוחדת שתיתן ערך מוסף לאירוע. כיום, ישנו מגוון רחב של אטרקציות לאירוע כמו: להקת רקדנים, מלצרים מזמרים, חפש את המטמון, מסיבת נסיכות, מסיבה יוונית, מסיבת רוק. בהתאם, כדאי להתייעץ עם בעל האולם על האפשרויות שעומדות בפנינו ואיך נשלב אותן באירוע עצמו.
      • דרשה מיוחדת – דרשה לבת מצווה הינה חלק משמעותי באירוע. בהתאם, מומלץ לעשות אותה קלילה ומצחיקה, עם סיומת של תודה למשפחה ולחברים.

      אירוע בת מצווה הכל כלול

      בת מצווה הינו אירוע שמכיל בתוכו אלמנטים רבים: תכנון, אטרקציות, אוכל טוב, רחבות ריקודים, עיצוב, לבוש, מוזמנים ועוד.

      אם ברצונכם ליצור קונספט ייחודי שיתאים בדיוק לכם ולילדה שלכם, יש ליצור קשר עם EVE אירועים עוד היום – וצוות העובדים המקצועי ירכיב אתכם ביחד אירוע מושלם שיצור לכם ולאורחים שלכם זיכרונות מתוקים. במילים אחרות, EVE אירועים מציעה חבילה הכוללת תקליטן לריקודים, הפעלות לילדים הכוללות פלייסטיישן, כדורסל, כדורגל ועוד. מעבר לכך, ניתן לבקש מלצרים מזמרים ברפרטואר רחב, מקרנים למצגת, שיר כניסה עם שטיח אדום ושיר באולפן או כניסה בריקוד. כמו כן, צוות העובדים המנוסים של החברה יעצבו במקצועיות את המקום ויגישו כיבוד ושתייה חופשית במהלך כל האירוע. בנוסף, ישנו חניון קרוב עבור האורחים.

      אירוע בת מצווה שלא תשכחו לעולם

      אירוע בת מצווה הוא החגיגה המושלמת. גיל מצוות זה הרגע בו הנערה עוברת עוד שלב בחייה וכמובן שזו סיבה למסיבה. אירוע בת מצווה זו ההזדמנות לחגוג את יום ההולדת באופן הכי מרגש ומרשים יחד עם כל המשפחה והחברים. איב אירועים, בעלי וותק של עשרות שנים בתחום, מציעים לכם אולמות שיעוצבו במיוחד לאירוע הבלתי נשכח הזה לצד חניון מרווח לגישה נוחה לאולם. בשילוב של דיג'יי, שיר כניסה באולפן להקלטת שיר, אטרקציות לבחירתכם ותפריט עשיר ומגוון שיבטיח ערב נפלא לכל המשתתפים בו.

      אירוע בת מצווה בהתאמה אישית

      אירוע בת מצווה הוא אחד המאורעות החשובים והמרשימים ביותר בחייה של נערה. ציון יום ההולדת המיוחד הזה יכול להפוך לאירוע שמותאם בצורה אישית לאופי ולטעמם של כלת בת המצווה וההורים גם יחד. על מנת ליצור את ההתאמה המושלמת להלן כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון:

      • עיצוב אולם – הדבר הראשון שאורחי האירוע ישימו לב אליו זה עיצוב האולם, בין אם במודע או לא, חלק זה ישפיע רבות על החוויה של כל הערב. כאן ניתן להתייעץ עם הצוות המקצועי של האולם ולקבל גם מהם רעיונות והכוונים לגבי מה כדאי לעשות. תמיד אפשר להוסיף נופך אישי לעיצוב, כך שכל הפרטים הקטנים יהיו מאורגנים בצורה מושלמת, החל מסידור השולחנות וצורת ההגשה ועד לעיצוב תאורה מותאם אישית.
      • מוזיקה – אין מסיבה בלי מוזיקה. וכשהסאונד מותאם לאופי וטעם האורחים, הרי שדבר זה מבטיח הצלחה מסחררת של האירוע. חשוב להתאים את המוזיקה גם לקהל הצעיר וגם להורים, כך כל אורח ואורח יזכה לשמוע, לרקוד ולשיר עם השירים שכולנו אוהבים. באיב אירועים ישנה אפשרות לקונספט מיוחד של מלצרים ששרים ברפרטואר רחב של שירים בעברית, אנגלית, צרפתית וספרדית.
      • תפריט- חלק מהדברים שאולם אירועים איכותי יכול להציע זה מנות מגוונות ואיכותיים מחומרי גלם טריים. כך תוכלו להציע לאורחים שלכם תפריט עשיר עם בחירה רבה שתתאים לכל אחד. ניתן גם לקבל תפריט.

      איכות זו לא מילה גסה

      בחגיגה משגעת של בת המצווה, אולי הדבר הכי חשוב לוודא, זה כי האולם שתבחרו עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. איב אירועים מציעים מערכות סאונד ותאורה מהמתקדמות שבתחום לצד עיצוב אולם וצוות מקצועי ומנוסה שיעמוד לשירותכם בכל. באירועי בת המצווה יוכלו הילדים ליהנות ממגוון פעילויות- פליסטיישן, סוני, הוקי, סימולטורים לנהיגה, אקס בוקס וסנוקר, כך תוכלו לחוות את האירוע המרגש ומלא השיק בקרב האנשים היקרים לכם ביותר.

      אירוע בת מצווה עושים רק באיב אירועים

      אירוע בת מצווה בסטייל

      כשהילדה הקטנה שלכם מגיעה סוף סוף לגיל 12, בוודאי גם אתם תרצו לציין את יום הולדת המיוחד בהפקתו של אירוע מהחלומות. חגיגה מיוחדת זו ניתן יהיה ליצור בשעה שאתם בוחרים להיעזר בשירותיה של איב אירועים הוותיקה. החברה מעמידה לרשותכם את המקום המושלם לאירוע יוקרתי הכולל די ג'יי עם הגברה ותאורה מקצועית, עיצוב ייחודי של המקום, מקרנים למצגות, מלצרים מזמרים ששרים רפרטואר רחב של שירים אהובים, מגוון של אטרקציות מיוחדות ומפעיל, צוות מקצועי ומיומן אשר יספק את המענה החדשני והמרשים ביותר לכל צורך שלכם, החל ממיקום מעוצב לחגיגות, אטרקציות בצורת מלצרים מזמרים, חניה חינם לאורחים המגיעים לאירוע עם רכב ושלל של פינוקים מיוחדים הכוללים תפריט כשר גלאט הרב מחפוד אשר הינו עשיר ומפנק במיוחד.

      בוחרים לחגוג אירוע בת מצווה מהנה

      בין אם מדובר בבת מצווה הראשונה אותה אתם מפיקים ובין אם זו לא הפעם הראשונה, הרי שהפקת אירוע  לא חייבת להיות משימה מורכבת ומאתגרת במיוחד. כל שיהיה עליכם לעשות הוא להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית בתחום אשר יכולה לספק את המענה המקצועי לכל בקשה והעדפה שלכם. בין אם אתם מעדיפים אירוע צהריים או אירוע ערב, הרי שבעת פניה אל חברה מיומנת ומנוסה בהפקת אירועים מכל הסוגים ניתן יהיה להבטיח את תכנון, ארגון והפקת האירוע המיוחד אשר ייראה כאילו ונברא מהחלומות.

      בין אם אתם מעוניינים בהפקתו של אירוע אשר מתאפיין ברשמיות ואנרגיות רבות ובין אם אתם מעדיפים חגיגה באווירה רגועה, נינוחה ומשוחררת הרבה יותר, חשוב שתדעו כי ניתן יהיה להפיק את החגיגה המיוחדת והמהנה ביותר הודות למענה מקצועי של מנהל אולם מיומן אשר מאפיין את ההעדפות האישיות שלכם ומתאים עבורן את הפתרונות היצירתיים והחדשניים מכל.

      אירוע בת מצווה באווירה קסומה

      לאחר שגיבשתם את רשימת המוזמנים לבת המצווה, אתם יכולים סוף סוף לפנות אל איב אירועים וליהנות ממענה מקצועי בהפקת וארגון אירוע אינטימי וקסום שעונה על כל העדפה שלכם. הצוות המקצועי של החברה עומד לשירותכם בכל ומסייע בהגשמת כל חלום לאירוע בלתי נשכח – זאת לצד הקלטה של שיר כניסה לחגיגות באולפן הקלטות מקצועי. למידע נושף, צרו קשר באתר או חייגו למספרי הטלפון 050-2333320 / 03-6888099.

      רוצים לשמוח איתנו?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



        בת מצווה מרגשת ומיוחדת

        חשוב לציין שבת המצווה היא לא נחותה מאירוע בר המצווה, ויש המחשיבים אותה כאף אירוע גדול יותר ומשמעותי יותר, שכן האישה יוצאת לדרך חדשה ועצמאית.

        איב אירועים – הינו מקום יוקרתי ומפואר במיוחד בעבור אירועי בת מצווה. איב אירועים מציעה חבילה שלמה הכוללת תקליטן, תאורה והגברה, מלצרים מזמרים, מקרנים ועיצוב המקום.


        אירוע בת מצווה מרגש ומיוחד

        אירוע בת המצווה הוא אירוע מיוחד, הבת שלנו מגיעה לגיל 12 ונהוג לעשות סעודה ואירוע נחמד ויפה בשבילה, שתרגיש מיוחדת ביום הולדתה ה-12.

        כיום, בניגוד לעבר האירוע הוא אירוע הרבה יותר מושקע ממה שהיה בעבר בגלל החשיבות שלו, ובגלל הסטנדרטים שלנו שעלו, והצורך של הילדים כחלק מקבוצת השווים של בני גילם.

        לסיכום, בת מצווה הינו אירוע יחיד מסוגו, והוא מלווה בחששות ובהתרגשות בו זמנית, אנחנו באיב אירועים מבטיחים לכם שתקבלו את האירוע השלם והייחודי ביותר שתרצו וכמובן בהתאם למחיר שאתם מוכנים להשקיע עבור אירוע מסוג כזה.


        איך לתכנן אירוע בת מצווה מהאגדות?

        בשביל לתכנן את האירוע המיוחל נתמקד במספר דברים קריטיים ביותר:

        1. כמות האורחים – צריך לסכם עם עצמנו כמה אנשים אנחנו רוצים שיהיו באירוע בת המצווה של ילדתנו. חשוב שנתאם את כמות האורחים לאולם עצמו, שכן יהיה אולם בגודל מספר האנשים ולא יהיה לנו חלל ריק באירוע.
        2. איפור – כיהה לנשים שבדרך כלל אוהבות להתאפר אנחנו באיב אירועים ממליצים לכם להביא מאפרת שתהיה נוכחת לכל האירוע ותאפר את בת השמחה, וכן את חברותיה תוך כדי האירוע.
        3. צלם – איך אפשר בלי לתעד את כל האירוע הנפלא הזה בסטורי, מגנטים ותמונות סטילס, הדבר מעצים את תחושת האושר שלנו וגורמת לנו ולאורחים להשקיע יותר באירוע עצמו.
        4. לבוש – לבוש הולם לבת השמחה שכן תמצא עבורה את השמלה שמייחדת רק אותה ואת האופי המיוחד שלה, צוות המומחים שלנו באיב אירועים, עברו הכשרה מיוחד עבור כך ויודעים להתאים שמלות לכל סוגי הגוונים, ולכל סוגי היופי של הילדות שלכן.
        5. קונספט – אפשר לבחור קונספט מיוחד לבת שלכם, כמו לדוגמה אלזה, הדברים האלה יכולים לשדרג משמעותית את האירוע ולהפוך את האירוע לשמחה מכופלת בגלל הייחוד שלו.

        אירוע בת מצווה יוקרתית

        איך נבחר את המקום המושלם ביותר עבור אירוע בת המצווה שלנו. אנחנו באיב אירועים נעזור לכם להתמקד בדברים החשובים ביותר עבורכם באירוע ונדאג לכך שהאירוע יופק ברמה הגבוהה ביותר בשבילכם ובשביל בת השמחה שלכם.

        לסיכום, מועדון לבת מצווה הוא דבר סופר חשוב באירוע מהסוג הזה, המועדון מראה הרבה פעמים את הערך שלכם מול המוזמנים שלכם, ואת רמת האירוע עצמו. הילדה שלכם רוצה להיראות בשיאה באירוע כזה ורוצה שהדברים הקטנים שחשובים לה יעשו על הצד הטוב ביותר, אנחנו באיב אירועים נדאג לכם לכל דבר קטן שחשוב לכם שיעשה על הצד הטוב ביותר, ויספק אתכם את הילדה שלכם וכמובן את המוזמנים שלכם לאירוע.

        איב אירועים – הינו מקום יוקרתי ומפאר במיוחד בעבור אירועי בת מצווה, איב אירועים מספקת אטרקציות יחודיות הכוללות: לייזרים, כינסה לאירוע בסגנון אוסקר, פירוטכניקה, קונפטי, מפעיל מקצועי לקריוקי, לימוזינה ועוד.


        באירוע בת מצווה, יש מספר דגשים שיש לשים לב אליהם:

        1. אולם – בחירת האולם, אנחנו באיב אירועים נתאים עבורכם אישית את האולם שמתאים ביותר לצרכים שלכם, הן מבחינה כספית ובכל דבר שתרצו שיהיה בתוך האירוע שלכם.
        2. אוכל – רצוי שהיה אוכל משובח, וכן גם אוכל שתואם לצעירים, שכן באירוע ינכחו הרבה ילדים צעירים וחברותיה של בת המצווה, ולכן אצלנו באיב אירועים יש תפריטים מיוחדים עבור אירועים כאלה.
        3. נושא – אצלנו באיב תוכלו למצוא באתר מגוון רחב של נושאים עבור אירוע בת המצווה, לפי דמויות מדיסני שהבת שלכם אוהבת וכו'.
        4. שמלה – אם אתם מעוניינים בכך הצוות שלנו יעזור לכם להתאים את השמלה המדויקת ביותר עבור הבת שלכם.

        הדגשים לאירוע בת מצווה מוצלח

        1. אטרקציות – אצלנו באיב תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות שיעסיקו את הילדים שלכם תוך כדי האירוע.
        2. שתייה – יש לדאוג שתהיה באירוע שתהיה מתוקה לילדים.
        3. מוסיקה – ילדים כמו מבוגרים אוהבים מוסיקה ושמחה.
        4. צבעים – אחד הדברים היותר חשובים ששמנו לב ומשפיע על האנרגיות של האירוע זה צבעים, ילדים אוהבים ונמשכים לצבעים נעימים, וזה עושה להם טוב, וכן תתפלאו אבל גם אנחנו כאלה.
        שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים