רוצים לשמוח איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    רוצים לשמוח איתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      אירוע יוקרתי ומצומצם

      חדר פרטי לאירועים באולמות איב אירועים

      אם גם אתם מחפשים אחר הלוקיישן המושלם לחגיגה הבאה שלכם, הרי שהגעתם למקום הנכון! EVE אירועים מעמידה לרשותכם חדר פרטי לאירועים אשר כולל את כל הפינוקים של אולם גדול ומבטיח לקחת את החגיגה שלכם לרמה הגבוהה ביותר. לרשותכם עומד מקום יוקרתי ומפואר הכולל מקרנים למצגת, צוות המקצועי ומיומן אשר עונה על כל בקשה שלכם ומבטיח כי יום ההולדת או המפגש הבא שלכם עם חברים קרובים יופק בצורה המיוחדת והמהנה ביותר. אם אתם צריכים מקום לאירועים עסקיים, צרו קשר עוד היום

      נקודות שכדאי להכיר

      במידה ואתם מעוניינים בהשכרה של חדר פרטי לאירועים, כדאי יהיה להכיר את הנקודות הבאות:

      • חדרים פרטיים לאירועים מעניקים לכם את האפשרות לציין כל אירוע שתרצו באופן פרטי בחלל שנשאר רק שלכם. אין סיבה להזמין מקום גדול במיוחד בשעה שאתם בוחרים לציין חגיגות בקבוצה של כעשרים אנשים.
      • החדר הפרטי מעניק לכם את האפשרות ליהנות מחגיגה אישית מבלי שאנשים זרים יפריעו למהלך הערב.
      • אין סיבה לעבוד קשה בניסיון להעמיד שולחן מפואר לכל האורחים. חדר פרטי לאירועים מאפשר לכם ליהנות מהחגיגה מבלי לנקוף אצבע. כל שיהיה עליכם לעשות זה לבחור את מהלך האירוע שלכם והתפריט העשיר אשר מוצא לכם ולאורחים שלכם.
      • חדרים פרטיים יכולים להתאים למגוון רחב של אירועים מסוגים שונים. החל מאירועים עסקיים מגוונים, ימי הולדת מיוחדים ועד לאינספור סיבות אחרות לחגיגות בלתי נשכחות.

      חדר פרטי לאירועים קטנים

      עתה גם אתם יכולים לציין את האירוע הייחודי שלכם בצורה בלתי נשכחת ומהנה במיוחד. כל שיהיה עליכם לעשות זה ליצור קשר עם EVE אירועים וליהנות ממענה מקצועי בהתאמה אישית לכל צריכה והעדפה שלכם. שירות איכותי זה מאפשר לכל לקוח ליהנות מחלל פרטי לאירועים מכל הסוגים בו ניתן יהיה לציין את החגיגות המיוחדות ביותר בצורה מרשימה והמהנה במיוחד. חברתנו מתאימה את שירותיה לכל העדפה שלכם ומציעה חניון מרווח לכל האורחים, תפריט כשר גלאט הרב מחפוד ואף אפשרויות לקריוקי מהנה במיוחד. לפרטים נוספים ותחילת התכנון של האירוע הבא שלכם, רוצים לחגוג באולם חינה יוקרתי? השאירו פרטים באתר או צרו קשר בטלפון  050-2333320 | 03-6888099.

      רוצים לשמוח איתנו?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים