רוצים לשמוח איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    רוצים לשמוח איתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      מקום לאירועים משפחתיים

      יש משהו מיוחד באירועים קטנים. סוג של קסם שיכול לבוא לידי ביטוי רק במקום לאירועים קטנים. איב אירועים מספקים במיוחד לאירועים קטנים חדר פרטי המכיל מגוון רחב של אטרקציות לבחירתכם- מקרנים למצגות, אפשרות לקריוקי ואף חוויה מוזיקלית מלהיבה עם מלצרים מזמרים ששרים ברפרטואר רחב של שירים. במקום ישנו חניון מרווח המאפשר הגעה בנוחות, כך החגיגות יכולות להימשך גם עם מספר לא רב של אנשים אבל באווירה יוקרתית ומהנה.

      הסוד שבפרטים

      אירוע מוצלח מורכב מהמוני פרטים קטנים אשר יחד מצליחים לרקום את האירוע בצורה יוצאת מן הכלל. השילוב לעיתים יכול היות מורכב ליצירה באופן עצמאי, אך כאן תוכלו תמיד להיעזר בצוות מקצועי ומיומן אשר ישמח לעמוד לרשותכם בכל שלב של האירוע, החל משלבי התכנון ועד לערב החגיגי עצמו.

      • חלל מעוצב – עיצוב המיוחד לחדרים פרטיים מאפשר יצירת אווירה אינטימית יותר מבלי לגרוע מהחגיגיות של האירוע.
      • ארוחת גורמה – באירועים קטנים תוכלו לבחור ממגוון מנות מפוארות שיש למקום להציע. תפריט אירוח עשיר ומגוון שניתן להתאמה מדויקת לאופי האירוע והעדפות קהל האורחים. כאן תוכלו לבחור גם מהמנות השונות של תפריט.
      • מוזיקה בהתאמה אישית – חלק בלתי נפרד מכל אירוע זו המוזיקה, על כן כל מקום לאירועים קטנים חייב שיעמדו לרשותו האביזרים המתקדמים ביותר, מערכות סאונד ותאורה משוכללות למקסימום הנאה של האורחים.
      • פרטיות מלאה – מקום לאירועים קטנים מאפשר לכם לחוות אירוע באווירה אינטימית. מובטחת לכם הפרטיות המלאה מבלי להתערבב עם אנשים שלא קשורים למאורע הפרטי שלכם.
      • שירות מלא – אירוע קטן לא אומר שאתם צריכים להתפשר על רמת השירות של האולם. מקום איכותי ומנוסה יכול להבטיח לכם חוויית שירות מקצועית ואדיבה, הכוללת עזרה בתכנון האירוע מהשלבים הראשונים ועד למלצרים מנוסים ביום האירוע שיעניקו יחס חם, איש ואדיב לכל אורח.

      אירועים קטנים באווירה מנצחת

      איב אירועים, בעלי וותק של עשרות שנים בתחום, מציעים לכם את החיבור שבין חגיגות מיוחדות לבין מנות גורמה ייחודיות ושירות שישאיר אתכם עם זיכרון בלתי נשכח. כאן תיווצר האווירה אינטימית מושלמת לחגיגות שלכם, התפקיד שלנו הוא להפוך את האירוע המיוחד והמרגש שלכם, קטן כגדול, לערב משמח שלא תרצו שייגמר. אם אתם מחפשים מידע לגבי אולם לבת מצווה וצריכים רעיונות ייחודים – פנו אלינו ונשמח לעזור.

      רוצים לשמוח איתנו?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים