רוצים לשמוח איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    רוצים לשמוח איתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      נולדה בת? בשעה טובה!

      הולדת הבת, ובמיוחד אם זו הבת הראשונה, זה משהו מרגש במיוחד. אי אפשר להתעלם מהעובדה שממש עכשיו נולדה תינוקת יפה, מאירה וחייכנית, כך שברור מדוע נרצה לחגוג את האירוע הזה עם האנשים האהובים עלינו. יחד עם זאת, האם זה באמת הרגע הנכון והנוח ביותר להזמין את כולם אלינו הביתה לארוחה? התשובה היא כמעט תמיד לא. לכן אפשר להבין ללבכם אם אתם מחפשים אולם לבריתה, כי מה יכול להיות נוח יותר מאשר לשכור אולם שיתאים לאירוע הזה? אם גם אתם רוצים למצוא אולם מושלם בקלות ובלי מאמץ, כדאי שתפנו אל eve אירועים כבר עכשיו, כי חבל על כל יום שחולף. תוכלו להנות מאירוע בוטיק סולידי וייחודי תוך התאמת המקום לאירוע ולסגנון שלכם. ניתן להנות במקום ממקרן למצגת, בלונים, צלם, די ג'י וכמובן גם חניה. אתם לא באמת רוצים לגלות שהיום שבו רציתם לעשות חגיגה באולם כבר נתפס על ידי אחרים, אז למה אתם מחכים?

      איך בוחרים אולם לבריתה שיעמוד בכל הציפיות?

      בישראל יש הרבה מאוד אולמות אירועים וחלקם בהחלט יכולים להתאים לכל חגיגה שתרצו לעשות. זה נכון בין אם אתם מחפשים אולם לבריתה ובין אם אתם מחפשים אולם לחתונה. לכן נשאלת השאלה: מה בכל זאת מבדיל בין האולמות השונים ולכן כדאי לכם לבחור דווקא באולם כזה ולא באולם אחר? הנתונים שכדאי לבדוק כדי לבחור נכונה הם:

      • ההמלצות – על איזה אולם אירועים כולם ממליצים?
      • הגודל – עד כמה האולם גדול וכמה אורחים תוכלו להזמין?
      • העיצוב – האם המקום מעוצב בצורה יפה ומיוחדת?

      חשוב לא פחות לקבל יחס אישי וליווי צמוד לכל אורך הדרך. רק כך תוכלו להיות בטוחים שהמומחים בתחום עוזרים לכם ושאתם לא שוכחים להתייחס לשום פרט שיכול להשפיע על האירוע.

      הכירו מקרוב את היתרונות של איב אירועים

      כדי לבחור אולם לבריתה חשוב גם לבדוק על מה אתם משלמים. למשל, האם המחיר שאתם עומדים לשלם כולל גם את האוכל? והאם המחיר כולל את השימוש במקרן או בכל מכשיר אחר שיוכל לקחת את האירוע שלכם כמה צעדים קדימה? התקשרו ל- eve אירועים, אולם מקסים במרכז תל אביב, אשר מציע היצע תפריטים עשירים מגוון, אפשרות למלצרים מזמרים, כשרות מהודרת מחפוד וכל מה שצריך, במספר: 050-2333320. כל אנשי הצוות שעובדים כאן יעשו הכול כדי שתצאו מרוצים, כך שברור מדוע בריתה לילדה חוגגים במקום מקצועי ומוביל כמו eve אירועים.

      רוצים לשמוח איתנו?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים